Animacje reklamowe, czyli reklama wizualna w natarciu

Hasło „animacje” wielu osobom kojarzy się z filmami rysunkowymi lub kreskówkami dla dzieci. Tymczasem animacje reklamowe niewiele mają z nimi wspólnego. To z pewnością jedna z najciekawszych form reklamy wizualnej, która pojawiła się w ciągu ostatnich kilku lat. W świecie mediów zdobyła silną pozycję i cały czas rośnie jej popularność. Mało, który rodzaj reklamy tak skutecznie przyciąga uwagę odbiorcy oraz jest w stanie tak mocno poruszyć jego emocje.

Animacje wykorzystywane są wszędzie tam, gdzie zwykłe reklamy zawodzą. Doskonale nadają się do realizacji scenariuszy, które w realnym świecie trudno byłoby zobrazować. Animowane postacie są bardzo plastyczne, a rzeczywistość mocno przerysowana. Dzięki temu można dużo łatwiej, w niestandardowy i niesztampowy sposób przedstawić produkty lub usługi oraz podkreślić ich zalety. Animacja sprawdza się idealnie, gdy chcemy podkreślić funkcjonalności internetowe danego produktu, przedstawić liczby czy zaprezentować w zwięzły sposób działania usługi. Ogromnym atutem tego typu reklam jest ich zapamiętywalność. Któż z nas nie kojarzy reklamy telefonii Nju Mobile wykorzystującej postać żółtego animowanego stworka? Ta reklama z pewnością nie wymagała tak dużego budżetu, jak spoty reklamowe sieci PLAY z największymi gwiazdami i celebrytami.

Animacje reklamowe wykorzystamy z powodzeniem do tworzenia spotów reklamowych, nagrań prezentujących firmę, filmów informacyjnych czy szkoleniowych. Ich stworzenie możemy zlecić jednej ze sprawdzonych agencji reklamowych czy filmowych. To dobre rozwiązanie w sytuacji, gdy nie dysponujemy zbyt dużym budżetem. Przykładowe animacje reklamowe można obejrzeć na stronie http://pink-media.pl/, krakowskiego Filmowego Studia Reklamy.

Źródło: http://pink-media.pl/

Dodaj komentarz